Re: Windows98

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 22:14:42 MET

From: J3R$3Y <jerz_at_FIGHTSPAMtermit.art.olsztyn.pl>

>???

eh, ile kontrowersji wywoluje jedno stwierdzenie...
Uwazam, ze logiczniej, sensowniej, kulturalniej i po prostu lepiej jest
cytowac kogos ponad swoja wypowiedzia (tak jak jest to zrobione w tej
wypowiedzi). Robily to od zawsze i nadal robia wszystkie tradycyjnie dobre i
sprawdzone mailreadery, jak chociazby Pine lub Pegasus Mail.
Niestety nowe programy w stylu Outlook lub Netscape Mail nie wiadomo
dlaczego umieszczaja sygnature czlowieka, ktory odpowiada *ponad* cytowanym
tekstem, wiec ow czlowiek pisze swoja odpowiedz rowniez nas tym tekstem.

Kiedys to komus tlumaczylem, uwazam, ze moje podejscie jest wlasciwe,
chociaz nie ma o tym w zadnej netykiecie. Ow ktos mi odpowiedzial wtedy, ze
jak on pisze odpowiedz, to i tak wiadomo o co chodzi, weec po co zamieszczac
cala wiadomosc ponad odpowiedza. Ja mu odpowiedzialem: jezeli wiadomo o co
chodzi, to po co w ogole zamieszczac cytowana wiadomosc. Po drugie nikt
normalny nie cytuje z reguly calej wiadomosci.

No coz, to tyle. Pewnie znowu wzbudze szeroka fale kontrowersji mlodych
posiadaczy outlookow... :)

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.