Re: Automatyczna sekretarka + fax

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 14:20:19 MET

Cos ci sie pomylilo. Uszatek mowil glosem aktora Czechowicza.
To jest w 100% pewne.

Czechowicz nigdy nie byl misiem z okienka......

To tez w 100% prawda. Potem podobo go niezle op.....li :->

>Mi zawsze mówili że Usztek to Czechowicz (alias Miś z okienka).

A mi rodzice powiedzieli ze Czechowicz (vel. Uszatek) a mis
z okienka to 2 rozne osoby.

>Czy TV nie mogłaby tego od czasu do czasu przypominać :o)

2 dni temu widzialem Uszatka na ktorejs z warszawskich prywatnych
stacji TV (chyba Porion), ale na misia z okienka (a zwlaszcza na odcinek
w ktorym mis prosi widownie o....) to raczej niech nikt nie liczy. No
chyba ze macie wtyki w TVP :-)

CU L8r !

    Jacek Dabrowski
also known as Surgeon