Re: Automatyczna sekretarka + fax

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 14:39:50 MET

At 14:03 98-03-21 +0100, you wrote:

>Coo????

  Sorry, mis uszatek to byla bajka (film), ktorego juz nie ogladalem
  i tam rzeczywiscie glos podkladal Czechowicz.

  Ale z dziesiec lat wczesniej byl Mis z Okienka - ten program
  szedl na zywo i role Czlowieka graly po kolei dwie osoby
  (Bronislaw Pawlik i jeden facet, ktorego nazwiska nie pamietam)
  CZy Czechowicz tez tam wystepowal to nie jestem pewien.

>Jesteś pewien???
>Można to gdzieś sprawdzić?

  Trzeba by zadzwonic do p. Jana Suzina lub do p. Edyty Wojtczak.

>Mi zawsze mówili że Usztek to Czechowicz (alias Miś z okienka).
> Wybaczcie ale jeżeli to co pisze Romek to prawda to czuję się
>oszukany przez dorosłych!
>Czy TV nie mogłaby tego od czasu do czasu przypominać :o)

  Misia z okienka chyba nie nagrywali na telerecordingu.
  Kabarety Starszych Panow sie zachowaly ale w strasznym stanie.

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============