Re: Sprawa monitorow 15 cali

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 14:49:15 MET

Zdrowko !!!
 Jesli szukasz taniego i dobrego monitora to ja jestem tym drugim
czlowiekiem, ktory chwali sobie HighScreen'a 15AX z CromaClear'em.
Faktycznie, zostal on zjechany w testach ale - moge zrozumiec ta opinie.
Swoj kupilem na gieldzie i teraz wydaje mi sie, ze mialem troche
szczescia. Zakup ten byl czysto spontaniczny - po prostu tydzien
wczesniej kumpel kupil sobie wlasnie taki monitorek (on tez go sobie
chwali - wiec jest nas trzech). A moje (nasze) szczescie polega na tym,
ze monitor ten totalnie nie trzyma parametrow... Juz wyjasniam: po
prostu, przy zakupie trzeba sobie bardzo dokladnie obejrzec jakosc
obrazu uzyskiwanego na ekranie. Jeden znajomy poszukiwal pietnastki.
Oczywiscie zareklamowalem MS15AX. Trafil do Vobis'a. Okazalo sie,
ze ten egzemplarz, ktorego wystawili to bylo dno, potepienie, obraz
nedzy i rozpaczy. Rozjechane kolory w katach, nieostre brzegi ekranu...
Az dziwilem sie, ze tak mozna opisywac MS15AX !!! Ale drugi egzemplarz
okazal sie juz cacy - nic nie mozna bylo mu zarzucic. Mozliwe, ze do
testow trafil wlasnie taki trefny egzemplarz. W koncu znajomy kupil
CTX'a "FUTURA" z Trinitronem (ale ta kreska !!!) - ciagle jeszcze go
chwali...
 A tak powaznie: warto zainteresowac sie MS15AX. Wazne abys mogl go
sobie wnikliwie sprawdzic przed wylozeniem kasy ! :)
(Kiepskie jest w nim sterowanie i OSD; ale to mnie akurat W95
obchodzi)...
                                M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl

> [...]
> dobry monitor. Gorzej jesli dochodza ograniczenia cenowe.
> Wowczas... sam wybierzesz najlepiej - pochodz po sklepach,
> poogladaj, bo na liscie "kazda sroka swoj ogon chwali".
> Ja osobiscie mam Highscreena 15AX, z kineskopem CromaClear NECa i
> mimo iz zostal na liscie mocno zjechany, nie zaluje tego
> zakupu. Poczatkowo nie bylem zachwycony jakoscia obrazu - do
> momentu, kiedy sciagnalem sterownik /a wlasciwie .INF/ do niego.
> W tej chwili nie zamienilbym na zadnego Trinitrona, a
> ewentualnie tylko na oryginal NECa /ale NEC kosztuje 1700, HS

Nie przesadziles ? 1700 ? Moze 1500 ?
                           M.