Re: Sprawa monitorow 15 cali

Autor: Michal Chrominski (mchrom_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 17:38:55 MET

Jesli cena nie jest wazna sprawa wydaje sie prosta. Wybiez
najdrozsze Sony, NECa, Samsunga, czy Nokie i to napewno bedzie
dobry monitor. Gorzej jesli dochodza ograniczenia cenowe.
Wowczas... sam wybierzesz najlepiej - pochodz po sklepach,
poogladaj, bo na liscie "kazda sroka swoj ogon chwali".
Ja osobiscie mam Highscreena 15AX, z kineskopem CromaClear NECa i
mimo iz zostal na liscie mocno zjechany, nie zaluje tego
zakupu. Poczatkowo nie bylem zachwycony jakoscia obrazu - do
momentu, kiedy sciagnalem sterownik /a wlasciwie .INF/ do niego.
W tej chwili nie zamienilbym na zadnego Trinitrona, a
ewentualnie tylko na oryginal NECa /ale NEC kosztuje 1700, HS
1200/

Michal Chrominski
mchrom_at_sgh.waw.pl