Re: Fix do Outlooka

Autor: Andrzej Piotr Wozniak (xxx.usher_at_polbox.com)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 02:18:10 MET

Andrzej Briske napisał(a) w wiadomości:
<01bd52da$ea6b7160$LocalHost_at_pentium-100>...

>Przyłączam się do Gratulacji . Swego czasu napisałem na tej liście ,
że
>z pewnością jest tutaj ktoś to potrafi rozwiązać ten problem .
Okazuje
>się , że się nie pomyliłem .
>Gratuluje !!!!!
>
>Andrzej.Briske_at_Altavista.net

W menu Narzędzia/Opcje/Czytanie/Ustawienia międzynarodowe jest do
zaznaczenia "Przy odpowiadaniu używaj zawsze angielskich nagłówków",
ale jakoś nie mogłem zmusić tego do poprawnego działania. Może komuś
jednak się uda...
Na razie skorzystam z podanej rady.
Pozdrawiam - Regards
Usun xxx z adresu w naglowku - Remove xxx from address in header
Andrzej P. Wozniak
usher_at_polbox.com