Re: Pamięć RAM ?

Autor: Andrzej Piotr Wozniak (xxx.usher_at_polbox.com)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 02:58:44 MET

Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości:
<351189c5.575547_at_news.icm.edu.pl>...

>Wow, to jakiś prawdziwy zabytek ...

A ja mam dwa zabytki na poprzek:
Stareńki Optimus, płyta Triton tylko do 100 Mhz - EDO pięknie chodzą,
nowsza (no-name?) płyta 430 FX, zegar do 166? - EDO pięknie leżą.
Ale w tym Optimusie to chyba oryginalny Intel..., za to AmiBIOS dysku
większego niż 2GB nie chce ugryźć w żanej kombinacji i nie można
bootować z D: itd itp.
Czyli, jedna do du**, druga do kupy (z tą pierwszą).
Pozdrawiam - Regards
Usun xxx z adresu w naglowku - Remove xxx from address in header
Andrzej P. Wozniak
usher_at_polbox.com