Re: SPRZEDAWAJCIE VOODOO 1 !!!

Autor: Adam Nowak (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 02:23:50 MET

u200 wrote:

> Ludzie przestancie pisac bzdury typy : Do voodoo2 konieczny jest PII .
> Piszac to pokazujecie tylko jak malo macie o tym pojecia .
> Naturalnie PII + voodoo2 , przebije P +V2 , ale rowniez posiadacze
> nawet p120 zauwaza duza roznice . Po to sa karty 3d aby "odciazyc
> procesor" . Czytajac wasze posty przepominaja mi sie dyskusje co jest
> lepsze ? reczna czy automatyczna skrzynia biegow ? gaznik czy wtrysk
> ?

Czlowieku - to ty sie nie osmieszaj. Sprawdz sobie wyniki testow Voo Doo
2 na nizszych procesorach i porownaj do wynikow VooDoo 1 na tych samych
a pozniej zabieraj glos. Dla kogos kto ma p133 duzo lepszym rozwiacaniem
jest zakup np p 200 MMX, VooDoo 1 i plyty umozliwiajacej podciagniecie
procesora do 250 MHz. Nie dosc ze bedzie mial fps wieksze niz przy 133 +
VooDoo 2 to jeszcze zyska w oprogramowaniu ktore tego ostatniego nie
wykozystuje. Jesli wypowiadasz sie na jakis temat to najpierw sprobuj
sie w nim zorientowac. Gdybys troche poczytal to zorientowal bys sie ze
VooDoo 2 jest mocno zalezny od procesora - duzo mocniej niz VooDoo 1

Pozdrowienia

Vindex