Re: Sprawa monitorow 15 cali

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 22:37:50 MET

From: Manix <manix_at_ceti.com.pl>
>Moze jest jednak jakis monitor ktory podoba sie wiecej niz jednemu
>czlowiekowi ?

heh, a ja uzywam sobie cichaczem obiektywnie taniego i subiektywnie bardzo
dobrego :) monitorka Bridge (tego z nowszej serii - bez klapki).

Nie wiem czy ktos cos o nim tu pisal, fakt jest taki, ze pracuje na nim po
kilkanascie godzin dziennie 7 razy w tydodniu w archaicznej rozdzielczosci
640x480 przy odswiezaniu 90Hz. Mi to absolutnie styka, moja karta tez sie
zbytnio nie wysila (ET6000).
Oczywiscie 90Hz wyciaga tez w 800x600 i 1024x768. A w ogole to max wyciaga
150hz. To chyba kazdemu styknie ?

regulacja (OSD, of course) obejmuje:
- kontrast i jasnosc, oczywiscie
- szerokosc, wysokosc i polozenie w pionie i w poziomie
- trapezoid, przechylanie, 'poduszka'
- ustawianie temperatury kolorow kazdego oddzielne oraz 9300/6500K
- 4-ro jezyczne menu OSD
- wygodna obsluga (najczesciej uzywane opcje - kontrast i jasnosc - dostepne
od razu)

Jak na monitor w cenie ok 1100 zlotych uwazam, ze to bardzo dobrze. Badzo
bardzo dobrze. A napewno 3 razy lepiej niz mniej wiecej w tej samie cenie
Daewoo.

Przekatna ekranu jest duza jak na 15", monitor w miare plaski, choc
oczywiscie wypukly :), wszystko ladnie, stabilnie chodzi, trzyma kolory,
linie itp. Jednym slowem jak na ilosc wydanej kasy jestem zadowolony
maksymalnie.

Sluze dalszymi informacjami technicznymi, jak by ktos chcial.

ps. nigdy nie siedzialem przy zadnym soniaku, panasoniaku czy innym markowym
15". Siedze tylko czasami przy starszych Bridgach 15" oraz Daewoo 15" i na
tej zasadzie je porownuje.

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.