Re: POMOCY - ZAWIESZA MI SIE KOMPUTER!!!

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 23:17:38 MET

From: Wojciech Gniado <adalber_at_polbox.com>

>mam problem - podczas zwyklej pracy w Win95 nagle wyskakuje komunikat (na
>calym ekranie niebieskie tlo i biale litery) tej tresci:

bluescreen - nie wiedziales ? to 'easter eggs' od necrosoftu - taka ukryta
funkcja :) Kazdy wczesniej czy pozniej ja poznaje :))

a tak na serio - jezeli zaraz po instalacji systemu ci to wyskakuje (przed
instalacja czegokolwiek) to ja bym obstawial (w kolejnosci):

1. walniety RAM na plycie
2. przekrecony proc
3. konflikt urzadzen

Rada oczywiscie standardowa: idz do kumpla, wstaw jego ram, proc itd i
czekaj az ci zacznie chodzic. Jak wstawisz caly jego komputer do swojej
obudowy, to jest nie dobrze ;)

oczywiscie nie neguje tego co odpowiedzial ci Romek, najprawdopodobniej ma
racje, skoro zna sie na bluescreenach tak dobrze, ze potrafi po komunikacie
dojsc o co chodzi. Ja opisalem moj standardowy 'sposob dochodzenia do
prawdy' przy _czystej_ windozie, a wiec takze bez protokolu TCP/IP i obslugi
sieci.

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.