Re: SPRZEDAWAJCIE VOODOO 1

Autor: Krzysztof Pralat (qservice_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 11:44:47 MET

>Napisz o swoich odczuciach przy 50 - 80 fps.
>A moze tez wyczuwasz roznice w czestotliwosci odswiezania
>np. 100 Hz > 130Hz

Roznica miedzy 50 a 80 FPS jest niewielka, za to miedzy 25 a 50 ogromna.

Nie wiem czy wyczuwam roznice w odswiezaniu pow. 100Hz z powodu ograniczen
monitora. Natomiast roznica jest wyczuwalna w pracy pomiedzy 60Hz i 72Hz.

>P.s. A jak odbior obrazu w kinie??

BTW, obraz w kinie zasadniczo rozni sie od obrazu na monitorze; jest w
postaci gotowych kolejnych zdjec niewiele rozniacych sie miedzy soba
(projektor nie rysuje piksel za pikselem, przeważnie :) i to wlasnie
powoduje, ze ilosc klatek/sek. moze byc mniejsza niz ilosc FPS w grze.

Tak przynajmniej jest w kinach poznanskich :)

Krzychu