Re: Zlece przepisanie pracy dyplomowej

Autor: Andrzej Lupa (lupa_at_ias.wat.waw.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 11:43:20 MET

Jankes wrote:
OK, niech bedzie "profesjonalnie" !!!

> Przepisywalem juz chyba kilkanascie prac !!

 No wlasnie. Najpierw bylo mniej wiecej a teraz chyba. Cos niepewnie o
tym piszesz !

Przepisywalem ostatnio prace dyplomowa siostrzenicy - liczyla sobie 40
stron - niewiele prawda ?
Zajelo mi to 4 dni - pracuje wiec roznie bylo. Wiec liczac ze 10 stron
na dzien to chyba kiepsko pisze.
W zasadzie napisalem prace w 3 dni bo w 4 dzien poprawialem jej wyglad,
i przygotowywalem do wydruku. Wreszcie sam wydruk duzo mi zajal bo
mialem problemy z drukarka.

Konczac ten przydlugi wstep chcialbym zauwazyc ze jesli normalnie moge
zarobic okolo powiedzmy
5 zl za godzine netto to znaczy ze za te 10 stron dziennie powinienem
sobie zazyczyc 40 zlotych czyli 4 zl za strone. Mysle jednak ze 5 zl to
minimum za ktore podjalbym sie tej roboty. Trzeba uwzglednic
pozniejsze konsultacje i poprawki. Pewnie ktos kto wiecej zarabia
zyczylby sobie wiecej bo wyzej ceni sobie swoj czas. I ja sie z nim
zgadzam. Jezeli ktos chce zaplacic za strone chocby 50 zl to coz z tego.
Klient nasz pan no nie ?

Jakby co ja tez chetnie przepisze jakas prace !
I to zupelnie amatorsko !!! Zapewniam ze znam worda, pisze bez bledow i
w miare szybko.
Przydala mi sie praktyka w mudach.

--
Pozdrawiam