Re: SPRZEDAWAJCIE VOODOO 1

Autor: Krzysztof Pralat (qservice_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 09:22:09 MET

[ciach]
>Mam wrazenie, ze ped za fps przyslania niektorym normalne myslenie. 25
klatek na sekunde juz jest odbierane przez czlowieka za plynny ruch a 30 to
ideal. Jak widze, ze ktos mowi (spotykam takie wypowiedzi), zeby sprzedac
VooDoo2 po to zeby miec 80 fps zamiast 30 to nie wiem czy sie smiac czy
plakac.
[ciach]

Teoretyczne bzdury poparte wiedza o bezwladnosci oka ludzkiego na poziomie
szkoly podstawowej. 25 FPS to "minimum socjalne" przy ktorym mozna sprawnie
grac (choc znam ludzi grajacych przy 13 FPS).
Pocieszam sie mysla, ze powyzszy tekst napisales a priori, nie majac
mozliwosci grania powyzej 50 FPS, gdyz w przeciwnym przypadku wystepuja u
Ciebie zaburzenia procesow percepcji.

Krzychu