Płyta EPOX

Autor: Piotr Jaruga (zespai_at_bdk.lublin.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 08:23:22 MET

Hej
Moze ktos umie mi doradzic w nastepujacym problemie:
Przy wlaczaniu kompa slychac dlugie sygnaly dzwiekowe, jeden za drugim,
ekran ciemny. Wylaczam i wlaczam po sekundzie i wszystko jest w porzadku.
Tyle ze to troche uciazliwe. Plyta EPOX, chipset VIA Apollo VPX, procek
Intel 133. Znajomy zasugerowal ze to moze zle ustawienie karty graficznej
(Cirrus Logic) - wlozylem ja w 4 slot (wg opisu) bo tam akurat mialem otwor
w obudowie. Czy ktos zetknal sie z czyms takim i wie jak to ugryzc?
Piotr Jaruga