skaner highscreen

Autor: Mateusz Kiziorek (mati_at_heapmail.com.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 08:06:56 MET

Czesc
Dawno tu nie bylem. :-))
Mam problem. Kupilem na gieldzie skaner reczny highscreen (256 odcieni
szarosci).Jednak nie ma do niego opisu, a ja nie moge sobie poradzic z
ustawieniem przelacznika od (najprawdopodobniej) przerwan. Z instalacja tez
mam problem, gdyz drivery sa niemieckie.Skaner jest napewno dobry by
testowalm go na plytce od primaxa. Stad moje pytanie: Czy dysponuje ktos
dokumentacja od takiego skanera, lub angielskimi (moze polskimi) driverami.
Prosze o jak najszybsza odpowiedz (najlepiej na priv)Za info z gory dzieki
Mateusz Kiziorek
mati_at_heapmail.com.pl