Re: Riva128 i 3Dfx albo fantazje na temat RIVY.

Autor: Michał Węgrzynek (mychal_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 22:02:12 MET

>tryby 16 bit w windzie sa ZAJEBISCIE szybkie (u mnie ok 135 mb/s) to co
>jest ciut wolne to tryby 32 bit ale mnie jako posiadaza karty 4 mb to
>malo interesuje, ktos napisal wlasnie o tym i potem sie falszywie

>rozlazlo ze V2x00 jest tragiczne w 2d

Zgadzam sie w 100%. Mialem ViRGE, Millenium I, a teraz Stealtha II (v2100).
W Win95 nie widze róznicy miedzy Stealthem a Millenium, a w dosie - slaba
wydajnosc ma tylko zwykle VGA (szczerze mówiac wrecz tragiczna; polecam
uruchomienie Q I w mode X - to sie nazywa klatkowanie :) Na poczatku
myslalem, ze mi karta zdechla :)). Co ciekawe w wyzszych rozdzielczosciach
jest znacznie lepiej - w 800x600 mialem 14fps na P166MMX (w podobnych
warunkach na ViRGE'u lub Millenium obijalem sie o 10 fps). Wniosek: panowie
w Rendition odpuscili sobie optymalizacje czystego VGA, by cala reszta byla
diabelnie szybka (nie mam za to do nich pretensji).

Pozdrawiam,

                   mYchal
            mychal_at_priv.onet.pl
"Don't personalize computers. They hate that."