Re: Riva128 i 3Dfx albo fantazje na temat RIVY.

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 22:09:01 MET

Dnia Wed, 18 Mar 1998 01:10:39 +0100, Maciej Eckstein - Sherlock
<sherlock_at_it.pl> napisał:

>tryby 16 bit w windzie sa ZAJEBISCIE szybkie (u mnie ok 135 mb/s) to co
>jest ciut wolne to tryby 32 bit ale mnie jako posiadaza karty 4 mb to
>malo interesuje, ktos napisal wlasnie o tym i potem sie falszywie
>rozlazlo ze V2x00 jest tragiczne w 2d

Tamten człowiek pisał, że V2x00 jest kiepskie jako framebuffer.
No i, co najgorsze, nie ma do niego driverów pod X-Windows, co dla
niektórych dyskwalifikuje urządzenie (chociaż ja bym się bez tego
obył)... na razie postanowiłem kupić sobie Mystique'a 220 jako kartę
2D (no bo za 265zł, to chyba warto?), a potem zobaczymy, może jakieś
Voodoo2 jak będzie kasa...

A w ogóle, to skoro jest taki śmieszny VirgeQuake (3.5fps na ViRGE DX
:-) ), to czy on by działał na Mystique (jako ciekawostka oczywiście)?
Jak ten VQuake w ogóle działa? tłumaczy GL na D3D, czy jak ("zielono
mi"...)?

Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/