Re: Windows98

Autor: The last outlaw (banita_at_arrakis.cs.put.poznan.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 16:08:39 MET

On Wed, 18 Mar 1998 a_at_aail.com wrote:

> Caly wic polega na tym, ze ja jakos nie mam problemow z Win ani os/2.
> Na ogul nic sie nie "syspie".
> A mam network z OS/2 , novell i NT.
> Widzisz caly problem polega na tym iz ludzie-Fani-Linuxa majac ta' sama'
> wiedze o Win lub NT co maja o Linuxie, napewno nie mieliby tych
> problemow.
> Jezeli nie potrafisz kierowac Vanem, traktorem lub autobusem
> to najlepiej idz na piechote.

Nie wiem do czego Ty uzywasz komputera ale moja praca powoduje, ze ja
wykorzystuje go na maksa. A wtedy zalezy mi na stabilnym systemie, ktory
nie wyrzuca mi glupich bledow i zrzutu zawartosci pamieci. Nie potrzebuje
tez systemu, ktory przy 24 MB RAM wyswietla komunikat o braku pamieci
przy pracy z 1 internet explorerem....
Umiem obslugiwac WIN, ale nie zmienia to faktu, ze sypia sie one
regularnie przy powaznym ich wykorzystywaniu. Nie zalezy mi rowniez na
obrazaniu uzytkownikow tego 'systemu', tylko na pietnowaniu jego tworcow.
Autorzy Linuxa pokazuja bowiem, ze mozna zrobic dobrze i tak, by nie mialo
kosmicznego zapotrzebowania na sprzet.

> Te trzy pojazdy sluza do ruznych spraw, jak ruzne sys.operacyjne.
> i skonczy sie Twuj lament o WIN95-98

Nie przekonales mnie - systemy operacyjne sa po to, aby poprawnie
dzialaly. Rowniez dla zaawansowanych aplikacji - roznego typu.

> Druga sprawa, czy kiedy przyszlo Ci do glowy albo moze linux Ci
> podpowie,
> ze nie na calym swiecie sa polskie keyboard'y. w sprzedazy !!!!!!!!!!

Linux tego nie podpowiada - doswiadczenie owszem - nie uzywamy w
takich przypadkach polskich znakow diakrytycznych, bo wyglada to
niepowaznie. W mysl Twojej zasady powstana programy dla dzieci z takimi
tekstami, jakie Ty proponujesz, bo programisci moga nie posiadac polskiej
klawiatury.

Przepraszam, jesli urazilem poprzednim listem, ale nie o to mi chodzilo.
Masz swoje zdanie, ja mam swoje.
Jak zwykle zycze milego dnia.
        Banita