Re: Windows98

Autor: a_at_aail.com
Data: Wed 18 Mar 1998 - 07:33:17 MET

Caly wic polega na tym, ze ja jakos nie mam problemow z Win ani os/2.
Na ogul nic sie nie "syspie".
A mam network z OS/2 , novell i NT.
Widzisz caly problem polega na tym iz ludzie-Fani-Linuxa majac ta' sama'
wiedze o Win lub NT co maja o Linuxie, napewno nie mieliby tych
problemow.
Jezeli nie potrafisz kierowac Vanem, traktorem lub autobusem
to najlepiej idz na piechote.
Te trzy pojazdy sluza do ruznych spraw, jak ruzne sys.operacyjne.
 i skonczy sie Twuj lament o WIN95-98

Druga sprawa, czy kiedy przyszlo Ci do glowy albo moze linux Ci
podpowie,
ze nie na calym swiecie sa polskie keyboard'y. w sprzedazy !!!!!!!!!!