Re: Monitory 15''/17"

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 21:05:55 MET

>To fakt, Trinitrony sa dalekie od doskonalosci, mi sie obraz nie
>bardzo podobal. Widzialem ostatnio NEC`a cromaClear17` i .... SZOK!!
>Jest znakomity. Tylko troche drogi :((
>Z tanszych badziewi nawet niezly jest nowy hyundai 7870 (?) dream,
>jest naprawde ok, ma obraz lepszy od wielu "markowych" monitorow i
>kosztuje cos kolo 17-18mln

Koledzy! Chyba zartujecie !? Ja rozumiem, ze NEC czy
Samsung maja dobra (podkreslam:DOBRA) jakosc
obrazu, a PanaFlat ma pseudo-plaski ekran, ale nie
mozecie takich monitorow porownywac z Trinitronem,
wykonanym w zupelnie innej technologi.
Mialem okazje grubo ponad tydzien popracowac
na takim 17" cacku f-my SONY i stwierdzam, ze
gdy pierwszy raz przy nim usiadlem, to mialem
wrazenie jakby ekran mnie "wciagal" :-) Gdy
przesiedzialem przed nim te 10 dni i wrocilem
do starego Daewoo TO BYL DOPIERO SZOK !
Ja za tydzien kupuje Sony..... Nigdy wiecej
wypuklych monitorow !
TRiNiTRON RULEZ 4 EVER !!!!!!

CU L8r !

    Jacek Dabrowski