Re: Monitory 15''/17"

Autor: Michal Sztajer (msz_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 18:46:56 MET

On Mon, 16 Mar 1998 11:18:32 +0100, "Michał R. Hoffmann"
<misiek_at_knm.org.pl> wrote:

> [...]
To fakt, Trinitrony sa dalekie od doskonalosci, mi sie obraz nie
bardzo podobal. Widzialem ostatnio NEC`a cromaClear17` i .... SZOK!!
Jest znakomity. Tylko troche drogi :((
Z tanszych badziewi nawet niezly jest nowy hyundai 7870 (?) dream,
jest naprawde ok, ma obraz lepszy od wielu "markowych" monitorow i
kosztuje cos kolo 17-18mln
Nie kupuj CTX-a, jest b. awaryjny
pozdr
                Michal Sztajer