Re: Medalist Pro ST52520A -UDMA???? & Anegdota o UDMA

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 16 Mar 1998 - 23:19:02 MET

Cooger napisał(a) w wiadomości: <350c1137.0_at_news.tpnet.pl>...

>Jak jesteś zadowolony, nic ci się nie sypie to chyba dobrze . Nie ?
>
>Szczerze to ja w ogóle nie rozumiem takiego pytania ... czy tobie da
>zadowolenie, że jakiś tam dysk wygrał test w jakiejś tam gazecie ? Przecież
>to nie ważne, ważne, że to TY jesteś zadowolony a nie jakiś pan redaktor
>Przy czym w cale nie neguję sensowności przeprowadzania takich testów czy
>porównań.
A czy ja pisalem cos o jakis testach? Bylem tylko ciekaw waszych opinii.
Liczylem na to UDMA w moim dysku bo nie stac mnie np. na SCSI a plyte
bede musial zmienic, wiec moglem chociaz liczyc na niewielki przyrost
wydajnosci.
Poza tym dzieki za odpowiedzi, a tak swoja droga to jestem zadowolony
ze swojego dysku (2,5 G starcza mi na dzien dzisiejszy z palcem w ...)
Pozdrowionka - Harry