Re: buduje sie blok - potrzebna siec

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Mon 16 Mar 1998 - 11:01:33 MET

Grzegorz Mielcarek wrote:

> Czesc,
>
> byl tu juz kiedys poruszany temat sieci w bloku. Tym razem ten
> dom/blok sie wlasnie buduje. Wlascicielami tych mieszkan bedzie
> towarzystwo profesorko/doktorsko/asystenkie z Politechniki
> Zielonogorskiej, wiec szanse sa, aby zrozumieli, ze siec w domu to
> jest to co im potrzeba. Poza tym, to ja jestem jednym z tych
> szczesliwcow, ktorzy tam beda mieszkac (miejmy nadzieje, ze wydole
> finansowo) oraz że inwestorem jest ww. uczelnia. Wiec jakby sie dalo
> decydentow przekonac do pomyslu, to cel uswiecilby srodki.

> [...]
hej,

w sumie kwestia położenia okablowania strukturalnego. Ale mozna przy tym
upiec drugą pieczeń i mieć 'skomputeryzowany budynek' ;-) W CHIPie bodajże z
grudnia97 albo stycznia98 (ale raczej gru) był artykuł na ten temat i były
podane namiary na jakąś wrocławską firmę, która tym się zajmuje...

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***