buduje sie blok - potrzebna siec

Autor: Grzegorz Mielcarek (G.Mielcarek_at_iie.pz.zgora.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 15:20:29 MET

Czesc,

byl tu juz kiedys poruszany temat sieci w bloku. Tym razem ten
dom/blok sie wlasnie buduje. Wlascicielami tych mieszkan bedzie
towarzystwo profesorko/doktorsko/asystenkie z Politechniki
Zielonogorskiej, wiec szanse sa, aby zrozumieli, ze siec w domu to
jest to co im potrzeba. Poza tym, to ja jestem jednym z tych
szczesliwcow, ktorzy tam beda mieszkac (miejmy nadzieje, ze wydole
finansowo) oraz że inwestorem jest ww. uczelnia. Wiec jakby sie dalo
decydentow przekonac do pomyslu, to cel uswiecilby srodki.

Czy jest ktos, kto mial podobny problem, aby jeszcze na etapie budowy
cos w tym kierunku zrobic, bo po wybudowaniu bedzie trudniej. Przede
wszystkim chodzi o ulozenie kabli.

Pytanie: na ile lat takie kable cat 5 sa przewidziane do uzytku???

Grzegorz

P.S. bardzo prosze takze na priv