Re: Medalist Pro ST52520A -UDMA???? & Anegdota o UDMA

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 15 Mar 1998 - 22:47:51 MET

"Cooger" <squadaq_at_box43.gnet.pl> napisał(a):

> [...]
> kilkakrotnie ... ale to była prawda ...
>
> A teraz kilka wyjaśnień (bo są tacy na tej grupie co nie skumają co to
> anegdota i ich zażądają)
>
> Dyski pracowały w takiej samej konfiguracji (ten sam kanał i jako single)
> Tester był ten sam
> płyty to : moja A-Trend 1030+ iNTEL VX, ta druga ARISTO(?) VX PRO+ (UDMA
> ponoć)
> testujący był trzeźwy (chyba ;) ), i zna temat (tak sądzi on i jeszcze parę
> osób), nie posiada żadnych uprzedzeń sprzętowych (no chyba prócz WD Caviar)

1. Czym testowałeś prędkość ?
2. Czy pozostałe komponenty (np ilość pamięci) były identyczne ?
3. O ile wolniejszy był ten sam dysk puszczony na tym Aristo w PIO-4 ?
4. Na którym kanale podłączyłeś ten dysk (podobno w nędznych płytach
drugi kanał jest bardzo cienki)

> Anegdota nie ma niczego udowadniać ... jest tylko anegdotą
>
> Oczywiście jak chcecie to możecie nad tym podyskutować. Proszę jednak

Bardzo chętnie usłyszę odpowiedzi bo aż mi się nie chce wierzyć ...

--
    _/         _/    _/    _/   _/     _/_/_/_/        Lukasz Bajonski
   _/         _/    _/    _/  _/      _/            ( lbajon_at_sgh.waw.pl )