Re: Monitory 15''

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sun 15 Mar 1998 - 17:31:18 MET

On Sat, 14 Mar 1998 22:41:22 +0100, "Tomasz Marek Brzozowski"
<tmbrzoz_at_ispid.com.pl> wrote:

>OK, może, nie wiem, ale stawianie CromaCleara wyżej niż Trinitrona (SONY,
>CTX też jest na SONY), to już lekka przesada

Zgadzam sie. "Bawilem" sie co prawda tylko kilkoma monitorami 15" z CC
w Vobisie - moze oni sprzedaja gorsze egzemplarze - nie wiem, wiem
natomiast, ze te co widzialem byly fatalne.

>(nie zależąca od gustu, tak
>obiektywnie rzecz biorąc).

Tu tez sie zgadzam ;) Dlatego IMNSHO trinitrony sa najlepsze. Po
godzinnej pracy z nimi czlowiek widzi te ohydne zaokraglenia w innych
typach kineskopow :(

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl