Re: Riva128 i 3Dfx albo fantazje na temat RIVY.

Autor: L.S.W (sebo7_at_friko3.onet.pl)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 13:49:16 MET


Jacek Mietliński napisał(a) w wiadomości:
<01bd4f20$07249e30$93a5ccc2_at_ppp>...
>Poczekam na wersja AGP Rivy 128 ZX z 16 MB ramu i pogadamy z

>wiatraczkowcami...
To juz pobieranie tekstur z RAMu nie jest takie dobre? A swoja droga po to
stworzono AGP zeby nie musiec pakowac zbyt wiele pamieci na karte a
teraz: karta AGP 16Mb i cos sie czepil jakichs wiatraczkow ?

>
>Pozdrawiam wszystkich wyksztalconych czytelnikow.
Pozdrawiam wszyskich czytelnikow, samo wyksztalcenie to nie wszystko
Lukasz Wojcicki

P.S Jakby ktos nie popelnil bledu to tej dyskusji wogole by nie
bylo:)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:05:11 MET DST