Re: Poczatkujacy filmowiec-Help!

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 11:39:13 MET

Od: Domagalski <szalik_at_kki.net.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: Saturday, March 14, 1998 8:03 AM
Temat: Poczatkujacy filmowiec-Help!

>W najblizszych miesiacach chcialbym kupic kare Video do swojego peceta.Mam
>tylko problem,bo nie wiem jaka!.Co mam brac pod uwage przy wyborze!,a moze
>znasz jakas,godna polecenia?
>Do karty video chcialbym tez Radio FM, tez prosilbym o informowanie o
>niej.(najlepszy wybor)Czy np kupic polaczenie tych kart(TV i
>Radio-AverTV-Phone),czy tez osobno i inne informacje!
>Dopiero wchodze w swiat video , wiec jesli chcesz mi pomoc napisz-najlepiej
>msg ( nordek_at_kki.net.pl )

Chcesz kupic karte video do obrobki filmow
czy karte telewizyjna aby sobie poogladac tv
i porobic zrzuty ew. pliki .avi?
Uscislij to, bo ta pierwsza inwestycja to ok. 450pln
a druga to 1500 za najslabsza az do kilku tys. za
profesjonalna.

Ps.
Jesli chcesz kupic k. telewizyjna to
polecam AVERTV (ktoras z odmian)
rozprowadza ja jakas firma z Raszyna.
Tylko przy kupnie zapytaj czy jest juz
dostosowana do odbioru fonii w naszych
kablowkach. Poza troche uciazliwym
ustawianiem programow, jest chyba
najlepsza karta tv w tym przedziale
cenowym. Jakosc obrazu dzwieku, zrzuty,
wszystko bez zarzutu.

Jesli natomiast chodzi ci o karte video,
to juz wiekszy problem. Przede wszystkim
musisz miec min. 1500-1800pln, zeby zajac
sie obrobka video amatorsko. Poprzegladaj
sobie najlepiej prase fachowa (nie CHIPA czy
inne takie) dot. video, tam opisywane sa
w miare nowe modele kart z ich zaletami
i wadami.

Pozdr
Marek
Marek Oberman Warsaw Poland
e-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl
        mareko_at_polbox.com
   WWW: http://polbox.com/p/pesk
Strony o niekompetencji firm, ponadto
ochrona srodowiska, polityka i ekonomia.