Poczatkujacy filmowiec-Help!

Autor: Domagalski (szalik_at_kki.net.pl)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 06:53:08 MET

W najblizszych miesiacach chcialbym kupic kare Video do swojego peceta.Mam
tylko problem,bo nie wiem jaka!.Co mam brac pod uwage przy wyborze!,a moze
znasz jakas,godna polecenia?
Do karty video chcialbym tez Radio FM, tez prosilbym o informowanie o
niej.(najlepszy wybor)Czy np kupic polaczenie tych kart(TV i
Radio-AverTV-Phone),czy tez osobno i inne informacje!
Dopiero wchodze w swiat video , wiec jesli chcesz mi pomoc napisz-najlepiej
msg ( nordek_at_kki.net.pl )