Re: WINNUKE, TEARDROP I NIUK ?????

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 14 Mar 1998 - 09:56:06 MET

On 1998-03-14 bnagorny_at_kk.kalisz.pl(BartekNagorny) said:
>Wiesz dobrze o co mi chodzilo. Zdanie typu:
>"Mozna wieszac zdalnie komputery takim palantom co windows uzywaja"
>inteligentna osoba wyglosic nie moglaby. Z tym sie chyba zgodzisz ?

Zgadzam sie o tyle, ze dotyczy to wylacznie ludzi
ktorzy produkty M$ "wynosza pod niebiosa" a nie ich
"uzywaja" bo to sa zupelnie rozne sprawy ...

>To juz inna bajka - o systemie ksztalcenia w Polsce.

Zaden system ksztalcenia nie jest w stanie
"nalac oleju do glowy" wbrew woli wlasciciela
owej glowy. Pretensje wylacznie do siebie
a nie systemu ksztalcenia jesli ktos sie przez
studia przesliznal balujac po klubach i dyskotekach ...

>BTW O tych baranach fajne, ale ja wole myslec, ze otaczajaca mnie
>wiekszosc to ludzie inteligentni.

To sa poczatki "paranoi" :-))))
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive