Re: WINNUKE, TEARDROP I NIUK ?????

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 01:49:25 MET

On 13 Mar 1998 07:30:28 GMT, chmiel_at_ibmer.waw.pl wrote:

>ile procent kapuje cos z komend DOS'a i do czego sie
>one odnosza. Tak, ludzie majacy "szersze horyzonty"
>niestety musza miec swiadomosc, ze zyja wsrod "stada
>baranow" bo inaczej wyladuja w wariatkowie.

Wiesz dobrze o co mi chodzilo. Zdanie typu:
"Mozna wieszac zdalnie komputery takim palantom co windows uzywaja"
inteligentna osoba wyglosic nie moglaby. Z tym sie chyba zgodzisz ?

>Rozejzyj sie po swoich szkolnych kolegach, jakie maja
>osiagniecia intelektualne ile procent dostalo sie
>na wyzsze uczelnie

Z 33 dostalo sie 32 :) Ukonczylo lub konczy jakies 28. Wynik
nieziemski, ale prawdziwy :)

>i je skonczylo z jakims zapasem wiedzy?

To juz inna bajka - o systemie ksztalcenia w Polsce.

BTW O tych baranach fajne, ale ja wole myslec, ze otaczajaca mnie
wiekszosc to ludzie inteligentni.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl