Myszka ps/2 i irq ??

Autor: Lukasz 'DentarG' Jozwinski from Lublin (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 21:50:56 MET

Z jakiego przerwania korzysta myszka na ps/2 ??
Podobno z 12, ale czy tylko ??
Bo myszka na comie1 kozysta z irq 4 i 12 przynajmniej tak twierdzi
winda ... czy jak zmienie myske na ps/2 to mi sie zwolni przerwanie
czy nie ???
I czy wystarczy do tego przelotka com2ps/2 czy musi byc myszka ps/2
dedicated :))) ????
Słyszałem różne opinie, a "pany fachowce" ze sklepów mówią ze myszka
to myszka i zawsze działa na irq4 :-0 ??

DentarG

--
       e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Lublin
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/