Samsungi SCR 2430 /E po naprawie sprawuja sie niezle!?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 19:13:53 MET

Witam wszystkich!
Wlasnie wrocily do mnie do firmy dwa szajsungi z reklamacji, ktore
wyslalismy do serwisu we Wroclawiu. To zadziwiajace, ale te pudla
chodza teraz zupelnie przyzwoicie! Nie mialem czasu dokladnie je
testowac, ale na obu probowalem CDR-ow z paru zrodel, plyt tloczonych
i audio, i nie napotkalem wiekszych problemow (raz czy dwa nie
odczytal plytek ze starych nagrywarek). Napedy chodza calkiem cicho,
nie wpadaja w wibracje, a pamietam, jakie byly z nimi klopoty...
Grabienie trackow - 3,5x bez korekcji i zadnego jittera w plikach
wyjsciowych. Moja opinia o szajsungach jest jak najgorsza, ale te dwa
napedy zaczely mi sie nawet podobac. Sprobuje dopasc gosci, ktorzy je
serwisowali, i dowiem sie, co takiego zrobili z tym zlomem, ze zaczal
w miare dobrze chodzic. Moze komus sie to przyda.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.
           mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA