Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 12:30:50 MET

J3R$3Y wrote:

> Pięknego dnia Wed, 11 Mar 1998 09:13:01 +0100, Jerzy Slominski
> <jason_at_cc.uni.torun.pl> był łaskaw napisać co następuje:

> 200?

ciach...

Moze nizbyt jasno napisalem, ale moj Epson Stylus Color nie ma numeru
(jest to pierwszy z rodu Stylus Color) ^^^^^^^^^^^^^
Stad chcialem sie dowiedziec, czy cos poprawiono, np. zmniejszono krople
atramentu itp. Nadmieniam, ze atrament jest taki sam, jak do 800. Mimo
to czern jest na zwyklym (ZOOM) papierze wyblakla i litery maja nieostre
krawedzie, co jest dla mnie o tyle dziwne, ze kropelki sa okragle i nie
rozchlapane. Byc moze HP dokladniej pozycjonyje glowice (600x600).
W kazdym razie na papierze ksero nie ma sensu uzycie rozdzielczosci
wiekszej niz 360x360. Do plusow nalezy dodac dedykowany interpreter
postscriptu (byl na www.epson.com), chyba firmy Zenographics, dla NT
i W95.