Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: J3R$3Y (jerz_at_FIGHTSPAMtermit.art.olsztyn.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 00:22:18 MET

Pięknego dnia Wed, 11 Mar 1998 09:13:01 +0100, Jerzy Slominski
<jason_at_cc.uni.torun.pl> był łaskaw napisać co następuje:

>2. Epson Stylus Color

        200?

>Bardzo dobry druk na specjalnym papierze, kropelki atramentu o ostrych
>wyraznych brzegach (takze na zwyklym papierze).

        wystarczy dobra 90tka, ew. gloss, wciąga spoko do 240 (tyle
testowałem)

>Niestety na przecietnym
>paierze (ksero) wydruki sa jak wyplowiale, czern szara, litery
>postrzepione (mimo precyzyjnej kropli !), kolory wyblakle. W

        np. pollux

>rozdzielczosci 720x720 papier (zwykly) nasiaka atramentem tak, ze tworzy
>sie plaskorzezba i nie widac porawy jakosci w stosunku do 360x360.

        Chyba, że CAD... Prawie że lupy trzeba, żeby zauważyć ząbki

>Natomiast mimo dlugich,
>wielotygodniowych przestojow nie zdarzylo sie zaschniecie glowicy.

        Mi też nigdy

>Driwer ma bardzo rozbudowane opcje i wogole bije na glowe ten od HP (dopiro
>teraz w HP890 jest ponoc opcja wygladzania krawedzi malych rysunkow o czym
>strasznie glosno w reklamach - Epson ma to "od zawsze")
>Z kolei chwilowe nawet wyjecie kalamarza moze spowodowac, ze po ponownym
>wlozeniu nie da sie drukowac, choc atramentu jest duzo.

        Pierwszy cartridge zmieniłem tak, że drukarka pomyślała, że
zmieniłem głowicę (tzn otworzyłem klips od głowicy, błąd poprawiłem po
chwili). Pełny kałamarz za 80zł, a ona że "Out of ink"!!! Na szczęście
miała jeszcze gwarancję. W serwisie pan zrobił rzecz zabronioną
największymi literami w podręczniku i to w kilku miejscach, czyli wyjął
kałamarz i włożył go z powrotem.

>Irytujace jest
>inicjowanie drukarki po wlaczeniu - trwa to co najmniej 2 minuty,
>odglosy
>rzerzenia przy pozycjonowaniu, chyba tez pluje wtedy atarmentem czysczac
>dysze co jest dosc kosztowne. Wolne wydruki, choc przy wykorzystaniu
>opcji MicroWave nie widac paskow (za to druk trwa dluuuuuuuugo).

        Z Łotra ok 45 s/str. do minuty nawet (360dpi)

        No i skandal, że w Economy nie ma MicroWeave. Niby po co, ale...
jeżeli później i tak kserujesz, to 180 dpi wystarczy(łoby) w zupełności.
        No i jeszcze jedno: nierównej grubości litery z Łotra DLACZEGO??!!
180-ok, tylko że szaro i paski przy większych czcionkach, 720 ok, ale po
co?, 360-akurat, ale KRZYWO!!!

   Pozdrawiam,

--
                                                            - Cadeau.