Re:Re: Zlece przepisanie pracy dyplomowej

Autor: Tomek T. (ttokarz_at_controlp.tarnow.pl.usun)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 10:40:54 MET

Witam!
Moim skromnym zdaniem proponowana cena 20 zl za strone to gruba przesada.
Za moja prace, ktora miala ponad 100 stron musialbym zaplacic ponad 20 mln
starych zl (!!czyste szlenstwo!!!!), a za tyle to bym pewnie mogl zlecic
nie przepisanie lecz NAPISANIE jakiejs skromniejszej pracy.
Rozumiem ze W-wa jest stolica ale bez przesady!!!

                                Pozdrawiam
                                Tomek

P.S.I co ta oferta ma wspolnego z obrzydzeniem do wyzysku!!!!!

Robert Golebiewski <robson_at_waw.pdi.net> napisał(a) w artykule
<350728D4.512449C_at_waw.pdi.net>...