Re: Riva128 i 3Dfx albo fantazje na temat RIVY.

Autor: L.S.W (sebo7_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 17:06:53 MET

-----Wiadomość orginalna-----
Od: Jacek Mietliński <tujacek_at_friko3.onet.pl>
Grupy dyskusyjne: pl.comp.pecet
Data: 11 marca 1998 20:22
Temat: Re: Riva128 i 3Dfx.

>MASZ TAKA SAMA KONFIGURACJE I U CIEBIE NIE CHODZI? SORRY!!!

Nie mam takiej samej konfiguracji tylko ze rownie dobrze moglbys napisac ze
wyciagasz maluchem 200 km/h, po prostu pewne rzeczy sa niemozliwe,
chyba ze Thomson wyprodukowal jeden jedyny egzemplaz ukladu (o czym sam
zapewne nie wie:-)) szybszy od Voodoo 2.

>TO ZNACZY, ZE STB NIE CHCIALO NIC WYSWIETLAC W WINDOWSACH, BYLY PASKI W
>NAJLEPSZYM RAZIE, ALE RACZEJ NIC NIE BYLO. SPECJALNIE PO TYM WYPADKU
>PODLACZYLEM JA U KOLEGI I BYLO TAK SAMO. ODDALEM DO SERWISU I DALI MI NOWA.
>PROCESORY SIE POGRYZLY I JUZ, MOZE U KOGOS CHODZI TAKI ZESTAW Z JAJKIEM, JA
>NIE MIALEM SZCZESCIA, ALE MONSTERA I TAK NIE TKNE - NA CHOLERE MI JAKIES
>WIATRACZKI!!!

Pewnie karta padla sama a 3dfx nie mial z tym nic wspolnego, zreszta z
poprzednich stwierdzen wnioskuje ze pojecie o sprzecie masz nikle
wiec i zepsuc wtedy cos jest latwiej. I kto Ci kaze kupowac jakies
wiatraczki? Monster uzywany zgodnie z zaleceniami producenta
nie potrzebuje dodatkowego chlodzenia.

Pozdrawiam
Lukasz Wójcicki

P.S W 640x480 w Quakeu 2 v 3.10 map demo1.dm2 na P 225
i 6Mb Voodoo u mnie jest 27.5 (Quake nie tweak'owany)