Re: POMOCY HDD controller failure.

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 07:33:47 MET

On Mon, 09 Mar 1998 16:32:05 +0100, Marek Kolankiewicz
<kolan_at_writeme.com> wrote:

>Rano wlaczam komputer a tu HDD Controller failure, pres f1 for
>resume!!!!!!!!!!!!!!
[...]
>Kolega zaproponowal abym poruszal kontrolerem. I to pomoglo. Teraz
>dziala.
>Prosze o pomoc CZY to HDD jest walniety czy kontroler? Dziekuje.

Pewnie podczas podłączania nowego twardziela poruszałeś kartą
kontrolera. Z kartami VLB tak właśnie było. Trzeba je było dokładnie
pozycjonować. Wydaje mi się że wszystko jest OK.

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl