POMOCY HDD controller failure.

Autor: Marek Kolankiewicz (kolan_at_writeme.com)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 16:32:05 MET

Czesc!

Kupilem sobie nowego (fabrycznie nowy) twardziela 4.0GB Bigfoot Quantum
TX UltraATA/DMA33...
i tu zaczely sie schody.
Po wyjeciu z torebki podlaczylem go jako -jedyny w systemie- do
kontrolera EiDE VesaLocalBus bo tylko taki mam w swoim DX4100. Bios go
poprawnie wykryl, dyskietka WIN95 i Fdisk poprawnie sformatowaly. Potem
zainstalowalem Win95osr, programy itd...
Rano wlaczam komputer a tu HDD Controller failure, pres f1 for
Zresetowalem i to samo. Wlaczylem setup biosu a TU NIE WYKRYWA JUZ
SYSTEM TWARDZIELA!!!!!
Po wileu probach okazalo sie, ze raz wykrywa a raz nie... Jak udalo mi
sie w koncu go wykryc to okazalo sie, ze po podlaczeniu mojego starego
HDD340MB ten 4GB dziala wylacznie jako SLAVE!
Kolega zaproponowal abym poruszal kontrolerem. I to pomoglo. Teraz
dziala.
Prosze o pomoc CZY to HDD jest walniety czy kontroler? Dziekuje.
Marek Kolankiewicz