Re: Czy nagrywanie jest wiedza tajemna?

Autor: Tomasz H. (europol_at_pi.onet.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 20:47:44 MET

Witam ponownie - wiec tak czy inaczej nagrywarka powinna czytac to co samo
stworzyla i to bez wzgledu w jakim programie.
Ja rowniz mialem taki klopot z Philipsem CD-RW (niepamietam numeru - bodajze
3610) jeden z tych co go tak wszedzie chwalili za suupppeeerrrr jakosc. No
wiec kupilem go i mialem sytuacje podobna do tej co ty piszesz z tym ze
odnosilo sie to wylacznie do plyt CD-RW. CD-R zapisywal i czytal z tym ze na
5 3 musilem wyrzucic do kosza (ciagle jakies bledy mi sie pojawialy po
skonczonym kopiowaniu). Oddalem do firmy gzdie to kupilem z prosba aby sami
sprawdzili - byc moze z moim kompem cos nie tak - a oni po tygodniu
przywizli mi inna nagrywarke HP 7100+ i moje klopoty skonczyly sie - jak
reka odjal. Nie mysl wcale ze chce tu cos reklamowac - i ze jakis tam sprzet
jest lepszy od innego - ale takl wlasnie w moim przypadku bylo.
Suma sumarum- wez ja pod pache i niech chlopcy sami sprawdze co jej
dolega........
Powodzenia Tomasz europol_at_pi.onet.pl ......................................