Re: pecet i GSM

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 14:22:57 MET

Robert Pastryk wrote:

> Jestem nieco "zielony" i poszukuję sensownej rady. Otóż, planuję wywieźć
> mojego peceta w miejsce gdzie TPSA "nie sięga". Sięga za to GSM. Dotychczas
> dostęp do Internetu mam tak jak ogromna większość użytkowników poprzez
> zwykłą linię telefoniczą i modem.
> Niestety mojego Couriera nie do się podłączyć do telefonu Ericsson GA628.
> Rozglądam się więc za rozsądnym rozwiązaniem, które pozwoli mi mieć dostęp
> do poczty i usenetu poprzez dotychczasowego stacjonarnego Compaqa i GSM. Nie
> mam oczywiście zamiary surfować, bo rachunek za GSM prawdopodobnie
> [...]

Pewnie rada nie za dobra, ale koniecznie zapytaj na pl.misc.telefonia.gsm. Poza
tym zajrzyj na polskie strony poswięcone telefoni komórkowej, np:
http://www.rasco.krakow.pl/gsmfaq.htm#spis
  Jeżeli masz kumpla posiadającego nokie dowolnego typu, który sie z tobą na
czas wyjazdu by zamienił to jesteś w domciu, bo nokie podłączasz kabelkiem do
com'a i odpowiedni soft emuluje modem (emuluje, bo przecież do GSMa nie potrzeba
modemu) ale więcej jak 9600 nie wyciągnie.

Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl
Just remove 1234 from my email (spamm protector)