pecet i GSM

Autor: Robert Pastryk (robertp_at_mazur.com.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 11:22:28 MET

Jestem nieco "zielony" i poszukuję sensownej rady. Otóż, planuję wywieźć
mojego peceta w miejsce gdzie TPSA "nie sięga". Sięga za to GSM. Dotychczas
dostęp do Internetu mam tak jak ogromna większość użytkowników poprzez
zwykłą linię telefoniczą i modem.
Niestety mojego Couriera nie do się podłączyć do telefonu Ericsson GA628.
Rozglądam się więc za rozsądnym rozwiązaniem, które pozwoli mi mieć dostęp
do poczty i usenetu poprzez dotychczasowego stacjonarnego Compaqa i GSM. Nie
mam oczywiście zamiary surfować, bo rachunek za GSM prawdopodobnie
doprowadziłbym mnie do zawału. Chodzi jedynie o pocztę i grupy. Zresztą ma
to byc rozwiązanie tymczasowe (na kilka wakacyjnych miesięcy). Zakup
notebooka i PCMIA nie wchodzi w grę :-).
Wdzięczny będę za radę.

--
Robert Pastryk
robertp_at_mazur.com.pl