Re: CDROM 24X, UDMA a Bus Master?

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik_at_polspambox.com)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 12:02:15 MET

Odnosze wrazenie, ze mam podobny problem (poruszalem go kilka postow temu).
Nie mam co prawda CD UDMA, zwykle PIO4, ale zachowanie podobne (na bus
masteringu). Ktos radzil mi, aby wyczesac sterowniki CD z configa, ale jak
dotad chodzi OK (bez bus masteringu, rzecz jasna). Takze - chetnie poczytam
ew. odpowiedz kogos, kto zagryzl ten problem.
Na marginesie - nie wierzylbym w az taki skok wydajnosci dysku na b-m,
wedlug moich obserwacji ("z zycia") poprawa dotyczy jednoczesnej pracy
dwoch dyskow na wspolnym kanale, poza tym wzrost szybkosci jest nie az tak
duzy. Pozdrawiam
Tomasz Nowicki