Re: Jaka karta do MIDI

Autor: Arkadiusz Jezowski (tzkee_at_obta.uw.edu.pl.spammers-suck)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 19:34:58 MET

Tomasz Kaczorowski <tomek_at_altkom.com.pl> wrote:

> Co mu polecic za w miare rozsadna cene (na PC, w95)

jesli tworzy gm i gs to roland scd-15
jesli gm i xg to db50xg
toczy sie swieta wojna o brzmienie obu, rozwiazaniem ostateczym
sa tylko prywatne preferencje jesli cena nie gra roli.

obie w formie daughterboardow do sb16 (sa tez wersje standalone)

> Kiedys w testach dobrze wypadla Yamaha (SX czy SW, nie pamietam), czy ktos
> jej uzywa?

sw60xg. to jest wlasnie standalone odpowiednik db50xg, ktora posiadam.
gra to ladnie jak na moje drewniane ucho. kolega jako muzyk powinien
byc zadowolony.