Re: Jaka karta do MIDI

Autor: Michal Sztajer (msz_at_kki.net.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 18:47:37 MET

On 6 Mar 1998 09:11:06 GMT, "Tomasz Kaczorowski" <tomek_at_altkom.com.pl>
wrote:

>Szukam dla znajomego karty muzycznej z dobrymi probkami MIDI. Koles zajmuje
>sie tworzeniem muzyki (Cakewalk, Cubase). Co mu polecic za w miare rozsadna
>cene (na PC, w95)
>Kiedys w testach dobrze wypadla Yamaha (SX czy SW, nie pamietam), czy ktos
>jej uzywa?
>
>Tomek
NIe wiem co masz na mysli mowiac o rozsadnej cenie, ale ostatnio
znajowmy kupil profesjonalna karte firmy Guilemont ( albo podobna
nazwa - nie pamietam - to francuska firma)
Karte jest REWELACYJNA!!! Nazywa sie Home Studio 64
Jest rozszezalna do 20 MB zwyklym SIMM-em!! Zlote koncowki do
wszystkiego i takie tam sprawy.... Kosztuje ok 14 mln, ale naprawde
warto. Ten znajomy testowal wszystkie karty jakie pojawialy sie w
sklepie i dla niego jakies AVE 64 gold to jest "smiechu warte" :) ( bo
jest...:)). MA znakomite oprogramowanie i sample.
Polecam!!

pozdr
                Michal Sztajer