Re: Sprzet za 3 700 ?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 16:40:15 MET

Windows

>Roznica predkosci miedzy nimi moze byc np. taka jak miedzy p200 a p233 -
>wystarczy?

Czyli 5% (test Quake) - naprawdę?

>Od tego sa wylaczniki termiczne :)

A no właśnie.
Co się stanie jak podczas pracy przestanie działać wiatraczek na moim P200?

>Powiedzmy raz na miesiac :)

Ok - dzięki.

>Np. cena i kontrola jakosci. Tyle ze ja raczej postawil bym Asus'a i
>Abit'a na tym samym poziomie

Panowie, panowie... Naprawdę cena nie ma znaczenia. Np. Mercedes - robi
złomy po takich cenach, że szczęka opada. Za te same pieniądze Audi jest o
dwie klasy lepsze!

>Witamy w klubie :)

Podkręciłem!!! :))

>W zupelnosci (chociaz 14'stka 14'stce nierowna :) . Ale jak Ci przyjdzie
>porobic par formatek ktore maja dzialac w 800/600 na pelnym ekranie albo
>obrobic jakas wieksza grafike to docenisz wyzsze rozdzielczosci :)

Przestańcie!
Zaczynacie mnie przekonywać do kupna 15", a mnie jest szkoda pieniędzy!!!
A może jakaś zrzutka - jak by tak każdy dał po kilka złotych, to bym sobie
kupił jakąś 15" zamiast tego Samsunga i nie truł wam d...?! :))))

>Nie lubie zmieniac kompaktow :) Mam 700 MB mp3 na dysku :)
>A midi brzmia dobrze ale na dobrym sprzecie :)

700MB MP3? Ja mam jednego - "Śpiewać każdy może" Stuhra...
Skąd można wziąść MP3, ale tak normalnie, bez haseł i kodów.
Interesują mnie tylko strony WWW.

Ano. :)))

Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<SMS: +48601377146_at_text.plusgsm.pl>