Re: Podkręcenie Pentium 120 ?

Autor: Maciej Nosal (maciek_at_ikar.man.szczecin.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 13:54:47 MET

Luke wrote:

> Czy to możliwe ?
> Próbowałem na 133 i nic z tego ?
> Czy 120 maja blokade, bo coś takiego słyszałem ?
>
> Dzieki za odpowiedź
>
> Luke

  Czesc przepraszam za brak niektorych liter.
Ja u siebie podkrecilem p120 na 133, troche sie grzeje, ale przy
uchylonej obudowie dziala bez zarzutu. Tylko z Wordem 8.0 sa problemy.
po ok. 10 min. nagminnie wykonuje nieodpowiednia operacje, bez wzgledu
co sie robi.
    Jesli nie mozna podkrecic, to moze to byc spowodowane
nienajwlasciwsza plyta glowna. Ja mam UMC do 150 MHzow. U kolegi p100
podkrecilem na 133 i sie nie wiesza, nawet mniej niz umnie. On ma plyte
i430VX. Probowalem na 150 i u niego i umnie(p120) zaden nie chcial
odpalic z tym, ze u mnie nawet sie nie pojawil obraz.