Re: Podkręcenie Pentium 120 ?

Autor: MTK (mtk_at_mof.mofnet.gov.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 14:23:40 MET

Sprawdz ustawienie 2x66 Mhz - musi pojsc, milem tak przez
ponad pol roku na starej plycie FX. Procek nawet sie nie grzal
i pracowal b.stabilnie. Z tego co wiem to 120 byly jeszcze budowane
w/g starszej architektury i na pewno nie mialy blokady mnoznika.
Twoj problem moze polegac na tym ze mozesz miec przeszlifowany
procek z 90 lub 100 na 120, albo nie pozwala Ci na to plyta.
U nas z reszta byla swietna metoda na sprawdzenie czy procek nie jest
trefny, to ustawienie go na jeden stopien wyzej, jak pojdzie
to raczej oryginal, i przeciwnie.
Pozdrowienia
Mariusz

Luke napisał(a) w wiadomości: <6e0euc$6g9$1_at_korweta.task.gda.pl>...