Re: Odp: USB

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 22:11:11 MET

8 Mar 1998 20:31:37 +0100, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (R.Zylla)
napisał(-a):
> Ale bzdury ? Sygnal cyfrowy do monitora ?
> Czy sygnal analogowy, ktory przyjmuje
> kilka np. 2 labo 64 poziomy napiecia to sygnal cyfrowy ?
Nie znasz się, Romek. CGA, MDA, HGC i EGA wysyłały do monitora sygnały
o poziomach TTL. Można je chyba nazwać "cyfrowymi"?
HGC i MDA miały sygnał czarne/białe i rozjaśnione/nie (razem dwa
bity); CGA - R,G i B (razem trzy bity, 8 kolorów) i rozjaśnienie (tego
nie jestem pewien, 1 bit), a EGA po dwa bity na kolor, razem 6 bitów,
czyli 64 kolory.

Jarek Andrzejewski