Re: jaki procesor do starej plyty?

Autor: HAL (jacekb_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 20:28:24 MET

Jarek Andrzejewski wrote:

> [...]

5x86 133 to wszystko co zrobili dla płyt 486. Więcej kupić się nie da,
choć można podkręcać.

> Spróbuj podkręcić zegar z 33MHz do 40MHz. Procesor przyspieszy wtedy
> ze 133 do 160.

> Powyższe zdania napisałem na podstawie własnych doświadczeń z płytą
> HOT-433 Shuttle'a i takim procesorem. U mnie procesor chodzi przy
> 40/160MHz, a magistrala przy 40MHz.
> Jarek Andrzejewski

U mnie na Shuttle-u też chodziło wszystko na 160 MHz i wzrost mocy muszę
powiedzieć był zauważalny. Próbowałem zrobić to samo u dwóch kumpli na
płytach z chipsetem SIS. Na żadnej ten numer nie przeszedł : (
Jak to mówią jednak, "Próba nie strzelba".

HAL